Stampin’ Up!

Statement_of_Heart_EN

Sinds de oprichting in 1988  heeft Stampin’ Up!®  haar producten  business model en alle beslissingen gebaseerd op de bovenstaande Statement of Heart.

Vanaf de dag dat ik kennis maakte met Stampin’ Up!® was ik total verliefd op deze producten: zoals stempels, inkt, cardstock, design papier, ponsen, stansen en accessoires.
Maar ook op de menselijkheid van deze organisatie en de mensen die er (voor) werken.

 

Eerlijk is eerlijk, aangezien ik een trouwe scrapbooker ben, moest ik wel even wennen omdat de producten van Stampin’ Up! wel wat anders waren.

Maar inmiddels ben ik erachter dat de producten zo hoogwaardig zijn en zo ontzettend praktisch in gebruik! En het allermooiste van alles….. Alles klopt! Alle kleuren van het lint tot de knopen/brads tot het papier en de inkten, alles is op elkaar afgestemd!

Je merkt aan alles dat Stampin’ Up!®  een organisatie is waar 25 jaar is nagedacht over hoe je het merk sterk maakt en hoe je een merk neerzet dat staat als een huis!

 

preview

Founder van Stampin’ Up! – Shelli Gardner

 

Geef een reactie

Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com